Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh digitální marketingové strategie developerské společnosti |
Autor: |
Krahulec, Jakub
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurence a následným návrhem digitální marketingové strategie pro developerskou společnost, která působí v oblasti rezidenčních projektů. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se věnuje základním východiskům digitální marketingové komunikace a jejím formám, analýzám konkurence a konkurenčního prostředí. V druhé, praktické části, je proveden kvalitativní marketingový výzkum, analýza konkurence a výběr vhodné cílové skupiny. V poslední, projektové části, je proveden návrh digitální marketingové komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55273
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet