Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání fenoménu diverzních modelek v reklamě |
Autor: |
Formanová, Anna
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním diverzních modelek v reklamě a jejich působením na příjemce. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti reklamy a módy a popisuje jednotlivé druhy diverzních modelek na příkladu příběhů reálných osob. Praktická část se věnuje porozumění odpovědí od dvaceti čtyř participantů realizovaného kvalitativního výzkumu, jež byli vybráni na základě věku a pohlaví za cílem zjistit, jak diverzní modelky ovlivňují nákupní chování a celkový pohled na reklamu a komunikaci značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55381
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet