Metoda NTC s využitím symbolů v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Metoda NTC s využitím symbolů v mateřské škole |
Autor: |
Fiurášková, Veronika
|
Vedoucí: |
Deutscherová, Beáta
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter. Zabývá se metodou NTC a jejím využitím v mateřské škole. Cílem práce je objasnit principy NTC systému učení a na jejich základě vytvořit a aplikovat projekt v prostředí mateřské školy. Teoretická část je zaměřena na předškolní vzdělávání a otázku školní zralosti. Dále se zabývá vývojem předškolního dítěte v oblasti motorického, kognitivního, emocionálního a sociálního rozvoje a na úplný závěr popisu principů NTC systému učení. V aplikační části této práce byl realizován projekt s prvky NTC metody. Realizace projektu trvala po dobu 2 měsíců a na jeho průběhu se, na základě mnou vytvořených doporučení pro práci s metodou, podílely také dvě třídní učitelky. Při evaluaci byla využita průběžná diagnostika dětí, dále dvoufázové hodnocení, provedeno mnou a třídní učitelkou, na základě kterého byla zhotovena komparace. Výsledky získané při evaluaci se staly základem zpracování doporučení pro využití metody NTC v praxi mateřských škol, která by měla vést k odbornému zdokonalování výuky a praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55395
|
Datum:
|
2024-01-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet