Metoda NTC s využitím symbolů v mateřské škole

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Metoda NTC s využitím symbolů v mateřské škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Metoda NTC s využitím symbolů v mateřské škole
Autor: Fiurášková, Veronika
Vedoucí: Deutscherová, Beáta
Abstrakt: Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter. Zabývá se metodou NTC a jejím využitím v mateřské škole. Cílem práce je objasnit principy NTC systému učení a na jejich základě vytvořit a aplikovat projekt v prostředí mateřské školy. Teoretická část je zaměřena na předškolní vzdělávání a otázku školní zralosti. Dále se zabývá vývojem předškolního dítěte v oblasti motorického, kognitivního, emocionálního a sociálního rozvoje a na úplný závěr popisu principů NTC systému učení. V aplikační části této práce byl realizován projekt s prvky NTC metody. Realizace projektu trvala po dobu 2 měsíců a na jeho průběhu se, na základě mnou vytvořených doporučení pro práci s metodou, podílely také dvě třídní učitelky. Při evaluaci byla využita průběžná diagnostika dětí, dále dvoufázové hodnocení, provedeno mnou a třídní učitelkou, na základě kterého byla zhotovena komparace. Výsledky získané při evaluaci se staly základem zpracování doporučení pro využití metody NTC v praxi mateřských škol, která by měla vést k odbornému zdokonalování výuky a praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55395
Datum: 2024-01-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fiurášková_2024_dp.pdf 3.517Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fiurášková_2024_op.docx 26.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
fiurášková_2024_vp.docx 25.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet