[NEOBHÁJENO] Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day |
Autor: |
Polášková, Diana
|
Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací pracovního veletrhu Business day. Úvodní část se věnuje teorii, ve které práce objasňuje pojmy marketingové komunikace a jednotlivé složky komunikačního mixu. Práce zkoumá, jak je marketingová komunikace pracovního veletrhu vnímaná cílovou skupinou. K výzkumu byla použita kvantitativní metoda. Na základě získaných dat jsou navržena doporučení pro větší efektivitu marketingové komunikace pracovního veletrhu Business day. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55409
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet