Marketingová komunikace vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace vybrané společnosti |
Autor: |
Zamazalová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je zhodnotit stávající strategie marketingové komunikace společnosti prodávající nikotinové výrobky a identifikovat omezení a možnosti zlepšení v rámci regulačních restrikcí. Práce se zaměřuje na zhodnocení aktuálně využívaných nástrojů marketingové komunikace a jejich efektivitu v kontextu omezení spojených s touto specifickou oblastí trhu. Na základě tohoto hodnocení budou navrženy účinné metody, které společnost může využít ke zlepšení své marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55442
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet