Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice |
Autor: |
Čechová, Eliška
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá zeleným nákupním chováním, konkrétně faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces spotřebitelů o zeleném nákupu. Cílem práce je prostřednictvím analýzy dat získaných z dotazníkového šetření identifikovat hlavní faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů. Teoretický rámec práce zahrnuje pohled na problematiku životního prostředí, zeleného marketingu a nákupního chování. Praktická část detailněji popisuje jednotlivé faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů a stanovuje předpoklady pro výzkumnou část. Součástí praktické části je také vyhodnocení dotazníkového šetření, které má za cíl zodpovědět výzkumné otázky a ověřit předem stanovené předpoklady. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55538
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet