Projekt zvýšení zákaznické spokojenosti ve vybrané oční optice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení zákaznické spokojenosti ve vybrané oční optice |
Autor: |
Gajdošíková, Michaela
|
Vedoucí: |
Benyahya, Petra
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků ve vybrané oční optice. Cílem práce je analýza současného stavu spokojenosti zákazníků ve vybrané oční optice, konkrétně v Langhammer OPTIK s.r.o. v Litvínově. Na základě výsledků této analýzy bude navrhnut projekt na zvýšení zákaznické spokojenosti. Teoretická část práce přináší ucelený pohled na základní pojmy jako je identifikace zákazníka, definice pojmu spokojenost zákazníka a také různé metody, které slouží k jejímu měření. V praktické části je vykonána analýza aktuálního stavu zákaznické spokojenosti pomocí dotazníkového šetření. Analýza odhalila nedostatky a možné návrhy ke zlepšení, které budou sloužit jako podklad pro projekt, který je výsledkem této diplomové práce. Projekt bude obsahovat návrhové aktivity spojené s nákladovou a časovou analýzou, a také s možnými riziky a přínosy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55541
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet