Symbolika v kresbě začarované rodiny u dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Symbolika v kresbě začarované rodiny u dětí předškolního věku |
Autor: |
Trhlíková, Romana
|
Vedoucí: |
Deutscherová, Beáta
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru. Zabývá se kresbou začarované rodiny u dětí předškolního věku a její symbolikou. Cílem práce je popsat význam kresby začarované rodiny u dětí předškolního věku a symboly, které se v ní objevují. Teoretická část práce popisuje specifika předškolního období dítěte a jeho vývoje, včetně rodinného prostředí a jeho významu pro vývoj dítěte. Dále se zaměřuje na diagnostiku, význam dětské kresby v diagnostice a kresbu začarované rodiny. V empirické části je nejprve provedena analýza souboru 18 dětských kreseb a následných polostrukturovaných rozhovorů s autory kreseb, poté výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu týkajícího se symboliky v kresbě začarované rodiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55617
|
Datum:
|
2024-01-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet