Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Generační udržitelnost podnikání v regionální mediální a komunikační agentuře |
Autor: |
Kamas, Patrick
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá generační udržitelností podnikání vybrané regionální mediální a komunikační agentury ve městě Zlín. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovou komunikací, druhy marketingových agentur a generační udržitelností podnikání. V praktické části jsou uskutečněny expertní rozhovory se zaměstnanci vybrané agentury za účelem popsání vývoje jejich práce za uplynulých 15 let a pohledu na budoucnost. Dále je uskutečněn výzkum tří konkurenčních agentur ve městě Zlín, který popisuje jejich přístup ke generační udržitelnosti. Výstupem práce je navržení dvou doporučení pro generační a dlouhodobou udržitelnost podnikání vybrané regionální mediální a komunikační agentury. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55693
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet