Podnikatelský záměr založení nové oděvní značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podnikatelský záměr založení nové oděvní značky |
Autor: |
Bismildin, Rauan
|
Vedoucí: |
Popesko, Boris
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce zkoumá založení nové značky streetstyle módy se zaměřením na udržitelnost, přizpůsobení a vysoce kvalitní výrobu. Výzkum zahrnuje komplexní analýzu trhu, identifikaci klíčových spotřebitelských demografií a zkoumání aktuálních módních trendů. Značka si klade za cíl integrovat různé globální vlivy streetstyle módy při prioritizaci etické výroby a ekologických materiálů. Podrobné finanční projekce a operační plány jsou poskytnuty k zajištění životaschopnosti a růstu značky. Práce končí strategickými doporučeními pro spuštění a rozšíření podnikání, zdůrazňující význam inovativního designu, digitálního marketingu a silné značkové identity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55783
|
Datum:
|
2023-11-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
Studijní obor:
|
Informační technologie v administrativě |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet