Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoj generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům
Autor: Křepelková, Natálie
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá postoji generace Z k udržitelnosti a fast fashion řetězcům. V teoretické části je nejprve definován pojem udržitelná móda, jaký je její princip, a poté následuje definování konceptu fast fashion a jeho dopadů na životní prostředí. Následně je charakterizován pojem generace Z. V praktické části jsou pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu získány data, která vedou k bližšímu porozumění postojů a hodnot generace Z k udržitelnosti v módním průmyslu. Na základě získaných dat z této části diplomové práce je v projektové části navrhnuta efektivní komunikace tématu udržitelnosti směrem ke generaci Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55883
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
křepelková_2024_dp.pdf 2.227Mb PDF Zobrazit/otevřít None
křepelková_2024_op.docx 120.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
křepelková_2024_vp.docx 90.86Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet