Branding luxusních šperkařských značek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Branding luxusních šperkařských značek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Branding luxusních šperkařských značek
Autor: Hojdyszová, Julie
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Ústředním motivem této diplomové práce je analýza brandingových nástrojů v segmentu s luxusními šperky. Cílem práce je pochopení zákazníkových preferencí v kontextu vizuální komunikace konkrétní značky a navržení vhodné brandingové kampaně na základě zanalyzovaných dat. Pro zodpovězení výzkumných otázek byla využita kombinace dvou typů kvalitativního výzkumu - hloubkové individuální rozhovory a tržní charakteristika značek a jejich rozdělení do kategorií tržního lídra, následovatele, vyzyvatele a troškaře. Cílem těchto dvou výzkumů bylo získat relevantní data. Na základě pochopení preferencí zákazníků a získaných poznatků z těchto dvou výzkumů je v projektové části navržená nová brandingová kampaň, která odpovídá požadavkům klientů vybrané značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55884
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hojdyszová_2024_dp.pdf 11.91Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hojdyszová_2024_op.docx 102.9Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hojdyszová_2024_vp.docx 90.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet