Subjektivně vnímaná odpovědnost učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Subjektivně vnímaná odpovědnost učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků |
Autor: |
Odstrčilíková, Michaela
|
Vedoucí: |
Pacholík, Viktor
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce teoreticko-empirického charakteru se zabývá analýzou subjektivně vnímané odpovědnosti učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie a teoretických východisek z oblastí subjektivně vnímané odpovědnosti učitele, faktorů ji ovlivňujících a proměnných, které ovlivňují výsledky žáků. Kvalitativně orientovaná empirická část má pomocí tematického psaní a polostrukturovaného interview za cíl analyzovat subjektivně vnímanou odpovědnost učitele prvního stupně základní školy za výsledky žáků. Výsledky výzkumu odkryly skutečnost, že učitelé jsou si vědomi své odpovědnosti v různých oblastech, zároveň s jejich přibývajícími zkušenostmi u některých učitelů míra odpovědnosti klesá, u jiných stoupá. V průběhu přibývajícího věku žáků probíhá proces předávání odpovědnosti za výsledky žáků z učitele na žáky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55915
|
Datum:
|
2024-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet