Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace |
Autor: |
Pejšová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací značky přírodní kosmetiky a je situována do dvou částí. První, teoretická, část pojednává o tématech jako je marketingová komunikace a její nástroje, benchmarking, PEST analýza, SWOT analýza a marketingový výzkum. Teoretické poznatky jsou dále promítnuty do analytické a projektové části. Analytická část se zabývá zjištěním současného stavu marketingové komunikace, zkoumá rozdíly úrovně marketingových aktivit s konkurenčními značkami a vnější faktory působící na činnost značky. Součástí je online dotazníkové šetření zaměřeno na získání názorů současných i potenciálních zákazníků na marketingovou komunikaci značky přírodní kosmetiky, jež je vyhodnoceno prostřednictvím hypotéz pomocí matematicko-statistických metod. Výsledky plynoucí z analytické části jsou podkladem projektu zlepšení marketingové komunikace kosmetické značky Mybee, jež je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56014
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet