Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů |
Autor: |
Blahová, Alžběta
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá brand buildingem nově vzniklé chovatelské stanice psů. K získání podstatných informací, které charakterizují potřeby zájemců o štěně, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum mezi majiteli a zájemci o psy s průkazem původu. Teoretická část definuje základní pojmy pro budování značky, nákupní chování a přináší čtenáři lepší orientaci v oblasti chovu psů. V praktické části se představí chovatelská stanice a analyzují výsledky z kvantitativního a kvalitativního šetření. V závěru práce je představeno doporučení pro chovatelskou stanici psů Fruit Mafia. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56045
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet