Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Brand building nově vzniklé chovatelské stanice psů
Autor: Blahová, Alžběta
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá brand buildingem nově vzniklé chovatelské stanice psů. K získání podstatných informací, které charakterizují potřeby zájemců o štěně, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum mezi majiteli a zájemci o psy s průkazem původu. Teoretická část definuje základní pojmy pro budování značky, nákupní chování a přináší čtenáři lepší orientaci v oblasti chovu psů. V praktické části se představí chovatelská stanice a analyzují výsledky z kvantitativního a kvalitativního šetření. V závěru práce je představeno doporučení pro chovatelskou stanici psů Fruit Mafia.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56045
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
blahová_2024_dp.pdf 2.813Mb PDF Zobrazit/otevřít None
blahová_2024_op.docx 92.56Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
blahová_2024_vp.docx 86.96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet