Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití umělé inteligence při komunikaci značky na sociálních sítích |
Autor: |
Březina, Hugo
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
"Tato bakalářská práce se zaměřuje na potenciál umělé inteligence (AI) v oblasti marketingové komunikace na sociální síti Instagram. Cílem práce je zjistit, zda AI může efektivně podporovat tvorbu obsahu pro značky na této platformě. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část poskytuje přehled o digitálním marketingu a AI, zatímco praktická část obsahuje kvantitativní výzkum zaměřený na analýzu příspěvků značek na Instagramu. Výsledky ukazují, že AI má potenciál v automatizaci tvorby obsahu, ale lidský přístup zůstává klíčový pro autenticitu a angažovanost uživatelů." (ChatGPT, 2024) |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56048
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet