Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti |
Autor: |
Řihošková, Anna
|
Vedoucí: |
Fafílek, Michael
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu konkurenceschopnosti vybrané společnosti. Teoretická část práce představovala podrobnou charakteristiku teoretických poznatků vztahujících se ke konkurenci, konkurenceschopnosti a k marketingovému prostředí podniku s návazností na vybrané analýzy marketingového prostředí. V praktické části byla představena vybraná společnost a její konkurenti. Dále byly provedeny vybrané analýzy marketingového prostředí. Pomocí metody 7S McKinsey byla analyzována vybraná společnost z vnitřní perspektivy, Porterův model pěti konkurenčních sil analyzoval společnost z vnitřního i vnějšího pohledu. V rámci dotazníkového šetření byly získány vstupní data pro benchmarking, pomocí kterého byla dále ohodnocena vybraná společnost společně s jejími konkurenty. Vnější prostředí společnosti bylo rozebráno pomocí analýzy PESTE a prostřednictvím SWOT analýzy byly shrnuty všechny využité výzkumy. Na základě výsledků analýz byla navrhnuta doporučení, které povedou ke zlepšení konkurenceschopnosti vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56054
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet