Za hranice filmového obrazu aneb umění ikebana a jeho odraz ve filmech Hirošiho Tešigahary
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Za hranice filmového obrazu aneb umění ikebana a jeho odraz ve filmech Hirošiho Tešigahary |
Autor: |
Honová, Adéla
|
Vedoucí: |
Dvořáčková, Markéta
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat provázanost filmové tvorby a tradičního umění ikebana prostřednictvím analýzy filmů japonského režiséra Hirošiho Tešigahary. Cílem je odhalit, jak estetika i filozofie ikebany proniká do struktury či vizuální stránky jeho filmů a jak tato netradiční symbióza ovlivňuje diváckou percepci. Pro analýzu jsem si zvolila dva filmy: Antonio Gaudí (1984) a The Face of Another (Tanin no Kao, 1966). |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56136
|
Datum:
|
2023-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Režie a scenáristika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet