Za hranice filmového obrazu aneb umění ikebana a jeho odraz ve filmech Hirošiho Tešigahary

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Za hranice filmového obrazu aneb umění ikebana a jeho odraz ve filmech Hirošiho Tešigahary

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Za hranice filmového obrazu aneb umění ikebana a jeho odraz ve filmech Hirošiho Tešigahary
Autor: Honová, Adéla
Vedoucí: Dvořáčková, Markéta
Abstrakt: Tato bakalářská práce si klade za cíl prozkoumat provázanost filmové tvorby a tradičního umění ikebana prostřednictvím analýzy filmů japonského režiséra Hirošiho Tešigahary. Cílem je odhalit, jak estetika i filozofie ikebany proniká do struktury či vizuální stránky jeho filmů a jak tato netradiční symbióza ovlivňuje diváckou percepci. Pro analýzu jsem si zvolila dva filmy: Antonio Gaudí (1984) a The Face of Another (Tanin no Kao, 1966).
URI: http://hdl.handle.net/10563/56136
Datum: 2023-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Režie a scenáristika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
honová_2024_dp.pdf 2.545Mb PDF Zobrazit/otevřít None
honová_2024_op.pdf 271.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
honová_2024_vp.pdf 160.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet