Moderní přístupy v tvorbě a přenosu digitálních 3D assetů s cílovým využitím v Unreal Engine
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Moderní přístupy v tvorbě a přenosu digitálních 3D assetů s cílovým využitím v Unreal Engine |
Autor: |
Voch, Matěj
|
Vedoucí: |
Babinec, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou 3D assetů a jejich kompatibilitou napříč různými DCC nástroji v rámci VFX a animační workflow. Zaměřuje se především na popis OpenUSD technologie, kterou porovnává s alternativními 3D formáty, na základě čehož čtenáři přibližuje klíčové aspekty, které ji činí přelomovou. Vedle komparativních analýz se práce opírá o případové studie, na kterých reflektuje ideální nastavení USD pipeline v rámci inovativních procesů při tvorbě a manipulaci digitálních 3D assetů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56233
|
Datum:
|
2023-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Vizuální efekty |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet