Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity |
Autor: |
Šišák, Jakub
|
Vedoucí: |
Dlabaja, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá vývojem hry s použitím rozšířené reality (AR) v enginu Unity. Hlavním cílem je vytvořit funkční prototyp hry, která bude připravena na další rozšíření. Tato práce se snaží využít nejnovější technologie a trendy v oblasti AR a gamifikace. K tomu bude využit herní engine Unity, včetně jeho knihovny Unity Asset store. Práce bude zahrnovat vysvětlení důležitých teorií, analýzu existujících AR her, popis postupu vývoje, implementaci herních mechanik a interakcí a testování hry na mobilním zařízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56267
|
Datum:
|
2023-11-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet