Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity
Autor: Šišák, Jakub
Vedoucí: Dlabaja, Štěpán
Abstrakt: Práce se zabývá vývojem hry s použitím rozšířené reality (AR) v enginu Unity. Hlavním cílem je vytvořit funkční prototyp hry, která bude připravena na další rozšíření. Tato práce se snaží využít nejnovější technologie a trendy v oblasti AR a gamifikace. K tomu bude využit herní engine Unity, včetně jeho knihovny Unity Asset store. Práce bude zahrnovat vysvětlení důležitých teorií, analýzu existujících AR her, popis postupu vývoje, implementaci herních mechanik a interakcí a testování hry na mobilním zařízení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56267
Datum: 2023-11-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šišák_2024_dp.pdf 2.507Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šišák_2024_op.pdf 151.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
šišák_2024_vp.pdf 123.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet