Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz |
Autor: |
Zimmermannová, Anna
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz. Cílem této práce je zanalyzovat současné marketingové aktivity festivalu, lépe popsat jeho cílovou skupinu a na základě zjištění navrhnout doporučení pro efektivnější marketingovou komunikaci do budoucna. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s tématem práce. Praktická část se skládá ze sekundární analýzy a kvantitativního výzkumu. Na základě provedených šetření jsou následně vyvozeny závěry a doporučení |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56295
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet