[NEOBHÁJENO] Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Role asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu
Autor: Dostálová, Tereza
Vedoucí: Junaštíková, Julie
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu. Cílem práce je zjistit, jakou má roli asistent pedagoga při zkvalitňování vztahu v třídním kolektivu. Bakalářská práce se skládá z teoretické části, která popisuje inkluzivní vzdělávání, inkluzi, podpůrná opatření, asistenta pedagoga, třídní klima a vztahy ve třídě. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem s prvky kvantitativního výzkumu. Data byla získána pomocí polostrukturovaných rozhovorů, kvalitativního a kvantitativního pozorování. Data z polostrukturovaných rozhovorů byla zpracována metodou tematické analýzy. Jako design výzkumu byla zvolena případová studie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56315
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dostálová_2024_dp.pdf 2.092Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dostálová_2024_op.docx 17.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dostálová_2024_vp.docx 17.34Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet