Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita střihové postprodukce 30 s reklamy |
Autor: |
Marosz, Alexandr
|
Vedoucí: |
Legindi, Marcel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá zefektivněním střihové workflow při postprodukci 30 s reklamy v Adobe Premiere Pro. Tento problém řeší pomocí automatizačních nástrojů, které odstraňují potřebu vykonávat repetitivní úkony. Následně se zabývá otázkou, které z těchto nástrojů lze pro takový úkol nejlépe využít. V projektové části je provedena selekce konkrétních nástrojů a následně je pomocí specializované metody měření ověřen jejich pozitivní vliv na efektivitu pracovního procesu střihače. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56350
|
Datum:
|
2023-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Střihová skladba |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet