Surrealistický marketing s využitím CGI technologie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Surrealistický marketing s využitím CGI technologie |
Autor: |
Šímová, Tereza
|
Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou surrealistických kampaní s využitím CGI technologie a jejich vlivem na spotřebitele. Hlavním cílem práce je analyzovat vliv využití těchto kampaní na vnímání značky spotřebitelem a zjistit, jak dané kampaně přispívají k posílení povědomí o značce. Sekundárním cílem je analýza výhod a nevýhod spojených s používáním CGI technologií v marketingové komunikaci. Pro zodpovězení výzkumných otázek a získání plnohodnotného názoru od zákazníků byly použity kvalitativní i kvantitativní výzkumné metody. Výsledkem práce je zjištění, zdali je vhodné využívat počítačem vygenerované obrázky a jaký efekt má použití této technologie v marketingových kampaních na spotřebitele. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení a popis umělé inteligence, technologie CGI, surrealismu a jeho využití v marketingové komunikaci. Jsou představeny konkrétní příklady, které ilustrují implementaci CGI technologie do surrealistického marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56355
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet