Vizuální identita značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vizuální identita značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vizuální identita značky
Autor: Demčáková, Bianka
Vedoucí: Skácel, Václav
Abstrakt: Táto práca sa venuje vizuálnej identite značky s názvom Bilumi. V teoretickej časti je rozobrané témy ako sú dôležité súčasti identity, obalový dizajn, internetový obchod a jeho výhody či nevýhody. Praktická časť popisuje proces mojej tvorby. Uvádza východiska a hodnoty značky, ukazuje rôzne komponenty vizuálnej identity (písmo, farby, logo, ikonky, ilustrácie...). Ďalej sa zameriava na konkrétne použitia a aplikácie týchto prvkov. V práci je taktiež časť popisujúca moju prácu v programe Blender. Na konci je popísaná skúsenosť z reálnych trhov, ktorých sa značka Bilumi zúčastnila.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56357
Datum: 2023-11-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Digitální design
Studijní obor: Digitální design


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
demčáková_2024_dp.pdf 5.145Mb PDF Zobrazit/otevřít None
demčáková_2024_op.pdf 153.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
demčáková_2024_vp.docx 79.25Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet