Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové aktivity v esportu se zaměřením na společnost Riot Games |
Autor: |
Kristian, Daniel
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit v esportu a to konkrétně u esportových titulů od společnosti Riot Games. Teoretická část práce popisuje pojmy jako je komunikační mix, marketingová strategie, event marketing či samotný esport. Tuto část zakončuje kapitola metodiky práce, která obsahuje cíl a účel práce, cílovou skupinu, metodu výzkumu a výzkumné otázky. Část praktická se zaměřuje na společnost Riot Games, její esportové tituly, marketingové aktivity v esportu a především vyhodnocení kvantitativního výzkumu v podobě dotazníku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56392
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet