Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy |
Autor: |
Pešková, Nelly
|
Vedoucí: |
Jančík Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce nese název Vnímání ilustrace dítětem předškolního věku při společném čtení knihy. Teoretická část je rozdělana do tří kapitol a to na gramotnosti vztahující se k dětskému čtenářství, dětské čtenářství, které zahrnuje i společené čtení, a na význam ilustrací v knihách pro děti. Praktická část zahrnuje výzkum, jehož cílem je pozorovat čtenářské interakce, související s významem textu a ilustrací. Dále obsahuje shrnutí výsledků výzkumu a doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56481
|
Datum:
|
2024-01-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet