Vnímání značky Kytary.cz na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání značky Kytary.cz na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání značky Kytary.cz na českém trhu
Autor: Pazdziora, Jan
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá značkou Kytary.cz a tím, zdali ji zákazníci vnímají jako leadera na českém trhu v prodeji hudebních nástrojů a na jejich vnímání hlavních marketingových a komunikačních aktivit, kterým se značka věnuje. Práce v teoretické části vymezuje pojmy související se značkou, jejím řízením a budováním. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu zjišťuje odpovědi na výzkumné otázky. Ze získaných dat vyplývá několik zjištění v oblasti nákupního chování a preferencí značek hudebnin při nákupu. Na základě těchto zjištění jsou vyvozeny závěry a doporučení pro budoucí vývoj značky Kytary.cz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56577
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pazdziora_2024_dp.pdf 2.575Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pazdziora_2024_op.docx 93.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pazdziora_2024_vp.pdf 144.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet