Vnímání značky Kytary.cz na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání značky Kytary.cz na českém trhu |
Autor: |
Pazdziora, Jan
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá značkou Kytary.cz a tím, zdali ji zákazníci vnímají jako leadera na českém trhu v prodeji hudebních nástrojů a na jejich vnímání hlavních marketingových a komunikačních aktivit, kterým se značka věnuje. Práce v teoretické části vymezuje pojmy související se značkou, jejím řízením a budováním. Praktická část pomocí kvalitativního výzkumu zjišťuje odpovědi na výzkumné otázky. Ze získaných dat vyplývá několik zjištění v oblasti nákupního chování a preferencí značek hudebnin při nákupu. Na základě těchto zjištění jsou vyvozeny závěry a doporučení pro budoucí vývoj značky Kytary.cz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56577
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet