Marketingová komunikace módní značky Represent
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace módní značky Represent |
Autor: |
Hájek, Filip
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace módní značky Represent. Teoretická část obsahuje popis marketingové komunikace, online marketingu a tvorbu značky a její faktory. V praktické části je představena samotná značka a její historie. Dále je popsána současná marketingová komunikace značky, využívané sociální sítě v online marketingu značky a osobní profil majitele značky na Instagramu. Následuje výzkum v podobě polostrukturovaných rozhovorů, který poskytuje informace pro doporučení a návrhy na závěr praktické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56637
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet