Komunikační strategie malého rodinného podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie malého rodinného podniku |
Autor: |
Žyłová, Andrea
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním komunikační strategie malé rodinné zmrzlinárny. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovou komunikací malých podniků, se strategií rodinných podniků a se značkou firmy. Praktická část se věnuje představení Kopečkové - rodinné zmrzlinárny, která byla pro tuto práci zvolena jako malý rodinný podnik, dále se věnuje současným komunikačním nástrojům zmrzlinárny, vyhodnocení dotazníkového šetření, a na závěr zodpovězení výzkumných otázek, které se zajímají o vnímání komunikace a značky Kopečkové - rodinné zmrzlinárny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56641
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet