Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů |
Autor: |
Kociánová, Barbora
|
Vedoucí: |
Plisková, Barbora
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá dopady chronických onemocnění na fungování žáků 1. stupně základní školy. Cílem tohoto kvalitativního výzkumu bylo zjistit, jak na dopady pohlíží učitelé běžných základních škol. Teoretická část shrnuje poznatky o chronických onemocněních a jejich dopadech v kontextu základního vzdělávání. Popis výzkumu, který byl proveden polostrukturovaným rozhovorem, je obsažen v praktické části. Získaná data byla analyzována metodou otevřeného kódování. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že učitelé mají specifické zkušenosti, které ovlivňují jejich vnímání zvladatelnosti dopadů chronických onemocnění na fungování žáků 1. stupně základní školy. Učitelé je považují za zvladatelné v rámci školního prostředí, pokud se cítí být dotčeně informovaní a kompetentní k podpoře a péči o žáka s chronickým onemocněním. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56662
|
Datum:
|
2024-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet