Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů Důsledky chronického onemocnění na fungování žáků 1. stupně základních škol z perspektivy učitelů
Autor: Kociánová, Barbora
Vedoucí: Plisková, Barbora
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá dopady chronických onemocnění na fungování žáků 1. stupně základní školy. Cílem tohoto kvalitativního výzkumu bylo zjistit, jak na dopady pohlíží učitelé běžných základních škol. Teoretická část shrnuje poznatky o chronických onemocněních a jejich dopadech v kontextu základního vzdělávání. Popis výzkumu, který byl proveden polostrukturovaným rozhovorem, je obsažen v praktické části. Získaná data byla analyzována metodou otevřeného kódování. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že učitelé mají specifické zkušenosti, které ovlivňují jejich vnímání zvladatelnosti dopadů chronických onemocnění na fungování žáků 1. stupně základní školy. Učitelé je považují za zvladatelné v rámci školního prostředí, pokud se cítí být dotčeně informovaní a kompetentní k podpoře a péči o žáka s chronickým onemocněním.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56662
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kociánová_2024_dp.pdf 1.783Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kociánová_2024_op.docx 26.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kociánová_2024_vp.docx 21.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet