Marketingová komunikace street art umělce Banksyho

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace street art umělce Banksyho

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Autor: Kvapilová, Markéta
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace nejznámějšího a zároveň anonymního graffiti a street art umělce Banksyho, která představuje unikátní a nekonvenční přístup k propagaci jeho uměleckých děl a poselství. I když Banksy není tradičním marketérem a jeho primárním záměrem není propagace produktů nebo služeb, jeho práce a strategie komunikace mají značný dopad a vytvářejí silnou značku kolem jeho jména. Bakalářská práce zjišťuje úspěšnost a srozumitelnost Banksyho marketingové komunikace. K účelu výzkumu poslouží obsahová analýza Banksyho účtu na Instagramu, a také analýza jeho osoby a tvorby od doby, kdy zanechal svou první digitální stopu. Na základě zjištěných informací bude sestaven dotazník, který bude mít za cíl zjistit hloubku povědomí o Banksym, srozumitelnost jeho tvorby a komunikace na jeho sociální síti Instagram, která je kromě jeho oficiálních webových stránek jediným osobním komunikačním kanálem umělce. Tento kvantitativní výzkum bude doplněn ještě o výzkum kvalitativní, kdy formou rozhovorů s vybranými respondenty, bude zjišťován jejich názor na umělce a jeho komunikaci na Instagramu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56673
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kvapilová_2024_dp.zip 4.607Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
kvapilová_2024_op.docx 92.83Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kvapilová_2024_vp.docx 93.79Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet