Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě |
Autor: |
Molková, Karolína
|
Vedoucí: |
Taraba, Pavel
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce analyzuje rizika spojená s marketingovými aktivitami vybrané firmy. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se maloobchodu, marketingových aktivit a rizik. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané firmy, SWOT analýzu k posouzení vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix vybrané firmy, identifikaci rizik pomocí strukturovaného rozhovoru a jejich zhodnocení. V závěru práce obsahuje doporučené návrhy opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56692
|
Datum:
|
2023-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Management rizik |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet