Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza rizik marketingových aktivit firmy podnikající v maloobchodě
Autor: Molková, Karolína
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce analyzuje rizika spojená s marketingovými aktivitami vybrané firmy. Teoretická část definuje základní pojmy týkající se maloobchodu, marketingových aktivit a rizik. Praktická část obsahuje charakteristiku vybrané firmy, SWOT analýzu k posouzení vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix vybrané firmy, identifikaci rizik pomocí strukturovaného rozhovoru a jejich zhodnocení. V závěru práce obsahuje doporučené návrhy opatření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56692
Datum: 2023-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav krizového řízení
Studijní obor: Management rizik


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
molková_2024_dp.pdf 3.016Mb PDF Zobrazit/otevřít None
molková_2024_op.pdf 139.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
molková_2024_vp.pdf 139.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet