Profil marketingového manažera v kontextu trhu práce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Profil marketingového manažera v kontextu trhu práce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Profil marketingového manažera v kontextu trhu práce
Autor: Opelík, Daniel
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce se zabývá fenoménem marketingových manažerů na trhu práce, a to v kontextu sportovního odvětví. Jde o rozbor činností marketingových manažerů stran poptávky a nabídky na českém trhu práce. Práce popisuje základní principy managementu, trhu práce a základy manažerské či marketingové činnosti. Cílem práce je vymezit typickou náplň práce marketingových manažerů, a to na základě analýzy poptávkové a nabídkové strany trhu práce. V práci je užito metody dotazníkového šetření a obsahové analýzy ke zkoumání nastíněného fenoménu. Výsledky práce představují stav náplně práce marketingových manažerů v kontextu českého trhu práce, včetně profilu typických činností marketingového manažera.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56700
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
opelík_2024_dp.pdf 2.202Mb PDF Zobrazit/otevřít None
opelík_2024_op.pdf 160.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
opelík_2024_vp.docx 92.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet