Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image |
Autor: |
Králíková, Denisa
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce nahlíží do problematiky krizové komunikace, preventivních opatření a teoretických metod k deeskalaci krizových událostí. V rámci výzkumu bylo realizováno dotazníkové šetření určené PR pracovníkům velkých českých firem. Výsledky reflektují jejich zkušenosti v souvislosti s krizovými událostmi a přináší také zhodnocení image českých i světových značek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56753
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet