Využití umělé inteligence ve hrách

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití umělé inteligence ve hrách

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití umělé inteligence ve hrách
Autor: Polaštík, David
Vedoucí: Fojtů, Dušan
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace virtuálního asistenta, která využívá pokročilé metody umělé inteligence. Cílem bylo vytvořit interaktivní systém schopný komunikovat s uživatelem prostřednictvím textu i hlasu. Aplikace byla vyvinuta v prostředí Unity a využívá generativní jazykové modely, technologii převodu textu na řeč (TTS) a rozpoznávání řeči (STT). Součástí systému je 3D model postavy se synchronizací rtů a emocí pomocí systému SALSA. Pro potřeby testování a interakce byla vytvořena stylizovaná 3D scéna. Projekt využívá kombinaci cloudových a lokálních řešení pro dosažení plynulé a kontextově vhodné komunikace. Zvláštní důraz byl kladen na modularitu architektury, škálovatelnost a přístupnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56866
Datum: 2024-10-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
polaštík_2025_priloha.zip 1.412Gb application/zip Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet