Testování v herním průmyslu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Testování v herním průmyslu |
Autor: |
Pohludka, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Vogeltanz, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá komplexním přístupem k testování softwaru se zaměřením na herní průmysl a hru Preserve. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, životní cyklus testování SW a rozdělení testů na funkcionální a nefunkcionální včetně specifik pro Unity Engine. Praktická část konkretizuje tvorbu testovacích scénářů, provedení funkcionálního, lokalizačního, kompatibilního, výkonnostního, compliance a automatizovaného testování, včetně sběru zpětné vazby a logování chyb. Výsledky ukazují silné a slabé stránky testované hry a na jejich základě jsou navržena doporučení pro optimalizaci testovacích postupů, využití AI a zefektivnění spolupráce s hráči. Práce přináší ucelený pohled na testování herního softwaru a návrhy pro budoucí projekty. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56874
|
Datum:
|
2024-10-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet