Nástroj pro řízené generování herního světa
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nástroj pro řízené generování herního světa |
Autor: |
Santler, Petr
|
Vedoucí: |
Zapletal, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci nástroje pro řízené generování herních světů s využitím procedurálních technik. Hlavním cílem práce bylo vytvořit funkční, intuitivní a snadno ovladatelný nástroj, který umožňuje rychlé generování herních map podle zadaných parametrů. Výsledný software poskytuje uživateli možnost ovlivnit strukturu generovaného světa a zároveň zajišťuje časovou efektivitu celého procesu. Součástí práce je rovněž podrobná dokumentace popisující ovládání a praktické použití nástroje. V práci jsou dále uvedeny technické detaily implementace, popis použitých algoritmů a příklady výstupů. Nástroj může sloužit jako užitečný prostředek při vývoji herních prototypů i finálních projektů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56875
|
Datum:
|
2024-10-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet