Strategie získávání nových klientů pro firemní řešení na evropském trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Strategie získávání nových klientů pro firemní řešení na evropském trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Strategie získávání nových klientů pro firemní řešení na evropském trh
Autor: Škodík, Adam
Vedoucí: Šilhavý, Petr
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh a realizaci strategie získávání nových klientů pro řešení digitální identity ProID na evropském trhu v prostředí B2B. Cílem bylo identifikovat vhodné partnery pro integraci, připravit prezentaci řešení, navrhnout a optimalizovat konverzní landing page, implementovat A/B testování a PPC kampaně a následně vyhodnotit jejich účinnost. Teoretická část popisuje principy kybernetické bezpečnosti, moderní autentizační metody a přístupy k digitálnímu marketingu v segmentu B2B. Praktická část demonstruje výběr vhodného integračního partnera pomocí benchmarkingu, realizaci technické integrace, návrh a testování variant landing page a optimalizaci PPC kampaní. Výsledkem je doporučený akviziční postup založený na analytickém vyhodnocení jednotlivých komunikačních kanálů a konverzních prvků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57176
Datum: 2024-12-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet