Návrh marketingové strategie IT firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh marketingové strategie IT firmy |
| Autor: |
Wolf, Tomáš
|
| Vedoucí: |
Vojtěšek, Jiří
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingových strategií firmy AsiComp s.r.o., která nabízí IT produkty a služby spojené s nimi. Cílem práce bylo navrhnout strategií, která má pozvednout veřejné povědomí o firmě a napomoci zvýšit počty prodaných produktů a služeb, díky prezentaci firmy prostřednictvím krátkých videí a příspěvků na sociálních sítích. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovými strategiemi, marketingem v IT a popisem marketingových aktivit největších IT obchodů v České republice. Praktická část popisuje činnosti zvolené firmy, její web a výchozí stav propagací. Podle analýzy výchozího stavu propagací byla navrhnuta marketingová strategie, realizovány všechny propagační činnosti a následně vyhodnocen dopad propagačních činností. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57177
|
|
Datum:
|
2024-12-04 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
Studijní obor:
|
Informační technologie v administrativě |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet