Emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok mezi žáky druhého stupně ZŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok mezi žáky druhého stupně ZŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok mezi žáky druhého stupně ZŠ
Autor: Tomášková, Kristýna
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na emocionální aspekty problematického používání sociální sítě TikTok u žáků druhého stupně základní školy. Cílem práce je popsat, jaká je míra problematického používání sociální sítě TikTok a jak souvisí problematické používání s prožíváním pozitivních a negativních emocí. Teoretická část se věnuje rizikovému chování na internetu, sociální síti TikTok a vývojové psychologii dospívajících s důrazem na jejich emoční prožívání. Praktická část se zabývá zpracováním dat z dotazníkového šetření. Data jsou následně interpretována a výsledky výzkumu srovnány s dosavadním zjištěním jiných autorů. V závěru práce jsou uvedeny limity výzkumu a doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57522
Datum: 2025-01-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet