Analýza spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky v oblasti rychlého občerstvení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky v oblasti rychlého občerstvení |
Autor: |
Briatková, Dana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Také se věnuji metodám sběru informací, zejména dotazníkovému šetření a metodě měření postojů - škálování. V praktické částí analyzuji vybraný podnik, kterým je JULIA - CZ, s cílem zjistit pomoci dotazníků spokojenost zákazníků se službami a produkty společnosti a také spokojenost zákazníků ve srovnání s jimi zvolenou konkurenci. Získané a zpracované informace vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám mé závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5757
|
Datum:
|
2008-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9642
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet