Analýza spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky v oblasti rychlého občerstvení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky v oblasti rychlého občerstvení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky v oblasti rychlého občerstvení
Autor: Briatková, Dana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na problematiku spokojenosti zákazníků, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Také se věnuji metodám sběru informací, zejména dotazníkovému šetření a metodě měření postojů - škálování. V praktické částí analyzuji vybraný podnik, kterým je JULIA - CZ, s cílem zjistit pomoci dotazníků spokojenost zákazníků se službami a produkty společnosti a také spokojenost zákazníků ve srovnání s jimi zvolenou konkurenci. Získané a zpracované informace vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám mé závěry a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5757
Datum: 2008-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 9642


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
briatková_2008_bp.pdf 664.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
briatková_2008_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
briatková_2008_op.doc 35.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet