Návrh a vývoj 2D akční hry v Unity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Návrh a vývoj 2D akční hry v Unity |
| Autor: |
Vachl, Dominik
|
| Vedoucí: |
Fojtů, Dušan
|
|
Abstrakt:
|
Byla navrhnuta a vyvinuta 2D akční hra v Unity ve vývojovém prostředí MS Visual Studio 2022 v programovacím jazyce C#. Hra umožňuje levelování, propracované vylepšování schopností hrdiny, vylepšování jednotlivých zbraní. Důraz je kladen především na plynulý soubojový systém s velikým počtem kombinací a vylepšení schopností. Nepřátelé ve hře jsou řízeni AI systémem s hierarchií priorit, který zajišťuje dynamické chování a přizpůsobení se herním situacím. Projekt byl podroben důkladnému testování zahrnujícímu jak unit testy, tak uživatelské playtesty prostřednictvím platformy itch.io, na základě kterých byly implementovány optimalizace a vylepšení. Kromě herních mechanik byl implementován také systém správy a ukládání dat zajišťující persistenci herního postupu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57917
|
|
Datum:
|
2024-10-27 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet