Návrh a vývoj 2D akční hry v Unity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh a vývoj 2D akční hry v Unity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh a vývoj 2D akční hry v Unity
Autor: Vachl, Dominik
Vedoucí: Fojtů, Dušan
Abstrakt: Byla navrhnuta a vyvinuta 2D akční hra v Unity ve vývojovém prostředí MS Visual Studio 2022 v programovacím jazyce C#. Hra umožňuje levelování, propracované vylepšování schopností hrdiny, vylepšování jednotlivých zbraní. Důraz je kladen především na plynulý soubojový systém s velikým počtem kombinací a vylepšení schopností. Nepřátelé ve hře jsou řízeni AI systémem s hierarchií priorit, který zajišťuje dynamické chování a přizpůsobení se herním situacím. Projekt byl podroben důkladnému testování zahrnujícímu jak unit testy, tak uživatelské playtesty prostřednictvím platformy itch.io, na základě kterých byly implementovány optimalizace a vylepšení. Kromě herních mechanik byl implementován také systém správy a ukládání dat zajišťující persistenci herního postupu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57917
Datum: 2024-10-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet