Marketing na internetu se zaměřením na e-commerce a internetovou reklamu ve společnosti Topgal a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing na internetu se zaměřením na e-commerce a internetovou reklamu ve společnosti Topgal a.s. |
Autor: |
Jakubek, Petr
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem práce je objasnit problematiku marketingu na internetu a jeho součástí ve vybrané společnosti pomocí analýz jako jsou např. SWOT a marketingový výzkum. Práce by měla prověřit mé znalosti, které jsem získal během studia. Práce je rozdělena do tří různých kapitol jako jsou Marketing na internetu, E-commerce a Internetová reklama. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5798
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
9727
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet