Česká pirátská strana: vzestup a pád
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Česká pirátská strana: vzestup a pád |
| Autor: |
Nosek, Marek
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci České pirátské strany a analyzuje příčiny jejího úpadku ve veřejném diskurzu během září a října 2024. Cílem práce je identifikovat faktory, které ovlivnily proměnu jejího mediálního obrazu, a zhodnotit efektivitu současných komunikačních nástrojů strany. Teoretická část práce vychází z odborné literatury v oblasti politického marketingu, veřejné komunikace a médií. Praktická část je založena na obsahové analýze mediálních výstupů, analýze sociálních sítí, dotazníkovém šetření a expertních rozhovorech. Výzkum poskytuje komplexní odpovědi na dvě hlavní výzkumné otázky a přináší návrh komunikační strategie pro obnovu důvěry voličů před nadcházejícími parlamentními volbami v roce 2025. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58864
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet