Význam značky neziskové organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Význam značky neziskové organizace |
| Autor: |
Pummer, Michal
|
| Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá významem značky v neziskovém sektoru a její rolí při získávání podpory od dárců a sponzorů. Cílem práce je identifikovat klíčové prvky značky a faktory ovlivňující rozhodování dárců a sponzorů při podpoře neziskových organizací. Výzkumná část využívá smíšenou výzkumnou metodu k analýze toho, jak různé aspekty značky přispívají k atraktivitě organizace. Výsledky ukazují, že za nejvýznamnější prvky značky jsou považovány soulad s hodnotami sponzora, zaměření společnosti, transparentnost a komunikace organizace. Pro dárce je navíc klíčová osobní zkušenost s organizací. Získaná zjištění byla transformována do návrhu strategie, která je dále aplikována v projektové části práce. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58869
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet