Využití marketingové komunikace při budování značky Zámecké vinařství Bzenec

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingové komunikace při budování značky Zámecké vinařství Bzenec

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingové komunikace při budování značky Zámecké vinařství Bzenec
Autor: Ryšavá, Eva
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá budováním značky prostřednictvím marketingové komunikace. Specifikuje jednotlivé prvky identity značky a specifika marketingové komunikace v oboru vinařství. Dále se věnuje nástrojům marketingové komunikace a jejich využití na příkladu společnosti Zámecké vinařství Bzenec. V kvantitativním marketingovém výzkumu jsou osloveni respondenti, aby zodpověděli otázky ohledně znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec. Na základě získaných odpovědí je navržen nový komunikační koncept pro posílení povědomí o vinařství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58870
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet