Využití marketingové komunikace při budování značky Zámecké vinařství Bzenec
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Využití marketingové komunikace při budování značky Zámecké vinařství Bzenec |
| Autor: |
Ryšavá, Eva
|
| Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá budováním značky prostřednictvím marketingové komunikace. Specifikuje jednotlivé prvky identity značky a specifika marketingové komunikace v oboru vinařství. Dále se věnuje nástrojům marketingové komunikace a jejich využití na příkladu společnosti Zámecké vinařství Bzenec. V kvantitativním marketingovém výzkumu jsou osloveni respondenti, aby zodpověděli otázky ohledně znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec. Na základě získaných odpovědí je navržen nový komunikační koncept pro posílení povědomí o vinařství. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58870
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet