Influencer marketing vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Influencer marketing vybrané společnosti |
| Autor: |
Šťastná, Julie
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je influencer marketing vybrané společnosti. Cílem této práce je diplomové práce je vytvořit vhodnou influencer marketingovou kampaň pro značku Sylviene s cílem efektivně oslovit generaci Z. V teoretické části jsou definovaný pojmy spojené s obsahem práce. Praktická část se skládá z kvantitativního a kvalitativního výzkumu, které slouží jako podklad pro následující projektovou část. Ta se věnuje už konkrétnímu návrhu influencer marketingové kampaně pro společnost Sylviene. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58874
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet