A Proposal of Online Marketing Communication Strategy for AGRO VINICA s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

A Proposal of Online Marketing Communication Strategy for AGRO VINICA s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Proposal of Online Marketing Communication Strategy for AGRO VINICA s.r.o.
Autor: Skrypniuk, Lidiia
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření online marketingové komunikační strategie pro slovenskou e-commerce společnost AGRO VINICA, která se specializuje na zahradnictví, chovatelské potřeby a zemědělské produkty. Cílem práce je zhodnotit současnou online prezentaci společnosti a na základě výsledků výzkumu navrhnout strategická doporučení pro zvýšení efektivity její digitální komunikace. Práce je strukturována do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. Teoretická část představuje klíčové pojmy, jako jsou digitální marketingová komunikace, trendy v oblasti e-commerce a spotřebitelské chování. Analytická část zahrnuje interní audit webových stránek na základě firemních dat, kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, benchmarkingovou analýzu vybraných konkurentů, polostrukturovaný rozhovor se zástupcem společnosti a SWOT analýzu. Na základě těchto zjištění projektová část předkládá strukturovaný návrh na zlepšení online marketingové strategie společnosti AGRO VINICA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58881
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketing Communication


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet