A Proposal of Online Marketing Communication Strategy for AGRO VINICA s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
A Proposal of Online Marketing Communication Strategy for AGRO VINICA s.r.o. |
| Autor: |
Skrypniuk, Lidiia
|
| Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření online marketingové komunikační strategie pro slovenskou e-commerce společnost AGRO VINICA, která se specializuje na zahradnictví, chovatelské potřeby a zemědělské produkty. Cílem práce je zhodnotit současnou online prezentaci společnosti a na základě výsledků výzkumu navrhnout strategická doporučení pro zvýšení efektivity její digitální komunikace. Práce je strukturována do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. Teoretická část představuje klíčové pojmy, jako jsou digitální marketingová komunikace, trendy v oblasti e-commerce a spotřebitelské chování. Analytická část zahrnuje interní audit webových stránek na základě firemních dat, kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, benchmarkingovou analýzu vybraných konkurentů, polostrukturovaný rozhovor se zástupcem společnosti a SWOT analýzu. Na základě těchto zjištění projektová část předkládá strukturovaný návrh na zlepšení online marketingové strategie společnosti AGRO VINICA. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58881
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketing Communication |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet