Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti |
| Autor: |
Hlaváčová, Jana
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení úrovně marketingového řízení ve vybrané společnosti. Hlavním cílem práce je analyzovat současnou úroveň marketingového řízení ve společnosti Laskavárna Pod Kaštany a na základě provedených analýz navrhnout projekt zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se marketingového řízení, marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraných situačních analýz. V praktické části je představena společnost Laskavárna Pod Kaštany a analyzován současný stav jejího marketingového řízení a marketingového mixu. Následně je provedena analýza konkurence, PEST analýza, SWOT analýza a matice IFE a EFE. Z výsledků těchto analýz vyplynulo, že nejvýznamnější slabinou v marketingovém řízení je oblast marketingové komunikace. Na základě tohoto zjištění byly návrhy v projektové části zaměřeny především na zlepšení marketingové komunikace. V rámci projektu je navrženo pět akčních plánů: rozšíření marketingové komunikace mimo sociální sítě, zavedení jednoduchého e-shopu, digitalizace věrnostního programu, posílení interní marketingové kapacity kavárny a zefektivnění komunikace na sociálních sítích. Projekt je následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/59025
|
|
Datum:
|
2025-02-10 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet